מסלולי נינג'ה TOP לפארקים ולמרחב הציבורי

  1. ראשי
  2. מסלולי נינג'ה TOP לפארקים ולמרחב הציבורי

חוויתי יותר – מגוון רחב ביותר של אלמנטים המעניקים למשתמש מצד אחד חוויה פיזית מאתגרת המפתחת את הקורדינציה ,שיווי משקל ושרירי גוף עליון ותחתון,  וכנגד גם  פעילות ומשחק מהנים שבהם על המשתמש לתכנן ולחשב את צעדיו תוך שמירה על יציבות.

להנאה אין גיל  – מגוון של סוגי מתקנים ומסלולים המותאמים לגילאים שונים ולרמות קושי שונות החל מילדים קטנים ועד לבוגרים ומבוגרים בעלי רוח ספורטיבית וצעירה. המגוון הרחב מאפשר לכל אחד לתרגל  ולאתגר את עצמו על פי יכולותיו הפיזיות  והמנטליות .

מסלול מודולרי – תקציב נמוך או גבוה? שטח קטן או גדול? אנחנו נתאים את מסלול "נינג'ה TOP " לכל גודל שטח ותקציב מבלי לפגום בחווית המשתמש.

בטיחותי  יותר  – כמו בכל מתקני המשחקים והפעילות שלנו גם במסלול "נינג'ה TOP " השתמשנו בחומרי גלם חזקים ואיכותיים ביותר בעלי תו תקן ת"י 1498 למתקני כושר וספורט.

תשכחו כל מה שידעתם עד עכשיו על מסלולי נינג'ה הכירו את מסלול ”נינג'ה TOP " של פיברן!
חזק יותר! מאתגר יותר! מפתח יותר!

במהלך השנים האחרונות שקדנו  על פיתוח, עיצוב וייצור של מסלולי  נינג'ה וזאת באמצעות בעלי מקצוע מהשורה הראשונה  ובשילוב הנסיון רב של חברתינו  בתחום מתקני משחק  ושעשועים לילדים – התוצאה מסלולי "נינג'ה TOP" מאתגרים וחוויתיים ביותר!

המסלול מורכב מ-13 תחנות שונות ועוד  אלמנטים (מתחים) הפזורים לכל אורך המתקן. האלמנטים השונים נועדו לפתח פלג גוף עליון ותחתון, פיתוח קואורדינציה וחשיבה אסטרטגית.  בסיום כל תחנה מותקן משטח מנוחה.

התחנות והאלמנטים המרכיבים את מסלול נינג'ה TOP של פיברן
מקבילים – 
לחיזוק שרירי הידיים והרגליים.
מעבר חבל מתנדנד – פיתוח קואורדינציה יד רגל. הליכה על חבל תוך החזקת חבלי התמיכה.
מעבר חבל ואחיזת ידיים – לפיתוח יציבות ושיווי משקל.
מערכת שיווי משקל – לפיתוח שיווי משקל
מעבר קופים פיתוח חלק גוף עליון
מעבר הליכה בגבוה משתנה לפיתוח שיווי משקל
מתווה עכביש – פיתוח שרירי פלג גוף עליון
שעון כח –  פיתוח פלג גוף עליון וחיזוק רצועת כתפיים
מדרכים להליכה מהירה – פיתוח סיבולת לב וריאה ושרירי פלג גוף עליון
ספיידרמן – שילוב של פיתוח פלג גוף עליון ותחתון, מצריך תכנון מראש. לחליפין מעבר בין  לוחות טיפוס עליונים לחיזוק פלג גוף עליון

מסלולי נינג'ה TOP שלנו מיועדים  להתקנה בפארקים, גינות ציבוריות, מוסדות חינוך, שטחי חוץ שונים, וניתן להתאימם לכל גודל שטח ותקציב.

לקבלת פרטים/קביעת פגישה עם נציג פיברן

    תפריט
    0
      0
      סל הצעות מחיר
      אין מוצרים חזרה לאתר להמשך
      Call Now Buttonחייגו אלינו