מתקני כושר וספורט, כך תשנו את פני הקהילה שלכם

  1. ראשי
  2. מאמרים
  3. מתקני כושר וספורט, כך תשנו את פני הקהילה שלכם

מתקן שעשועים מעץ רוביניה של פיברן לאיזון ושיווי משקל דגם RO330

מתקני כושר גופני מובילים שינוי סביבתי

השילוב בין פעילות גופנית ותזונה הם המפתח לאורח חיים בריא ומאוזן, מחקרים רבים מצאו  שספורט כתחביב משפחתי מסייע לחיזוק מערכות יחסים והפחתת לחץ. מתוך רצון לעודד את הציבור להרבות בפעילות גופנית, מוסדות רבים בחרו להשקיע במרחבים ציבוריים ולהציב מתקני כושר לילדים ומבוגרים.

נפש בריאה בגוף בריא

בשנים האחרונות חלה עלייה חדה במודעות החברתית ליתרונות של פעילות גופנית וההשפעה על חיי היום יום. מחקרים רבים מראים כי פעילות ספורטיבית עוזרת ומשפרת את הריכוז בעבודה, מונע חרדות, מוריד את לחץ הדם ובכללי מחזק את המערכת החיסונית ואת מצב הרוח.

למתקני כושר ציבוריים יש יתרונות רבים, אך נשאלת השאלה כיצד ניתן לעודד אנשים לצאת מהבית ולהתחיל להתאמן, הנגשת מתחמי המתקנים לציבור הרחב זאת התשובה. כשמדובר במשפחות, שיטת קרוב לעין קרוב ללב עובדת מעולה בכל חלקי הארץ.

מתקני ספורט ופנאי מובילים שינוי חברתי

מתחמי כושר וספורט ציבוריים הפכו בשנים האחרונות למקום מפגש מרכזי עבור מתאמנים בגילאים שונים, זוגות, משפחות ויחידים נהנים ממפגש חברתי ואימון משותף באוויר הפתוח.

מוסדות חינוך ועיריות רבות בחרו להציב מתקני כושר בפארקים, שכונות מגורים וחצרות בתי ספר במטרה לעודד את הציבור לשמור בריאות הגוף והנפש שלו.

מתקני ספורט הם בסיס טוב לשינוי פני העתיד שלנו.

  • נגישות לציבור- מתקני הספורט מוצבים במרכזי שכנות מגורים, הקרבה מאפשרת לאנשים להגיע בכל שעות היממה.
  • אימון באוויר הפתוח- היכולת להתאמן באוויר הפתוח מעודדת אנשים רבים להעדיף את מתקני הספורט על פני מכוני כושר ומתחמים סגורים.
  • כניסה חופשית- שימוש במתקני הספורט הוא ללא עלות ופתוח לכל מי שמבקש לשמר על אורח חיים בריא.
  • חיבור לקהילה- פעילות גופנית משותפת מלכדת קהילות רבות מאחר ומתקני כושר ציבוריים מהווים מקום מפגש מרכזי עבור משפחות רבות מכל שכבות האוכלוסייה אשר מתכנסות למען מטרה זהה, והיא שמירה על אורח חיים בריא.
  • ערך נדל"ן- מתקני ספורט ייחודים אלה כמו מתקני נינג'ה ומתקני אומגה מהווים אטרקציה עבור משפחות בשעות הפנאי, מגורים בסביבת פארקים שכאלה הפכה למבוקשת מאד, הביקוש הגדול הוביל להעלאת הערך של בנייני מגורים הנמצאים בקרבתם.

 השפעת מתקני הספורט על ילדים ונוער

מלבד התרומה לבריאות ולריכוז, יש יתרון נוסף אולי החשוב ביותר. מתקני ספורט וכושר, דוגמת מתקן  נינג'ה, מתקן  לשיווי משקל,תורמים להורדת מקרי האלימות, עבריינות בקרב בני נוער וילדים. על פי דו"ח של NRPA, נוער בגיל ההתבגרות שאינו מבצע פעילות גופנית באופן קבוע יהיה בסיכון גבוה יותר להיחשף לפשיעת נוער, אלימות, וונדליזם ואף להשתמש בסמים.

 מתקני כושר וספורט ציבוריים כחול לבן!

כיום יש מגוון חברות המספקות מתקני ספורט מתוצרת הארץ לגופים שונים, חברות אלו מעניקות ייעוץ בנוגע לסוג המתקנים שיתאמו לאזור המבוקש בהתאם לטוואי השטח וצרכי האוכלוסייה. חברות המספקות מתקני כושר וספורט, המיוצרים בארץ יוכלו לעצב לכם את המתקנים באופן אישי, ולספק לכם חלקי חילוף במקרים בהם חלק מהמתקן נשבר או מתקלקל. בניגוד לחלק מהמתקנים המיובאים להם אין אפשרות להשיג חלפי חילוף זמינים.

בנוסף, אנו שמים דגש על בטיחות לפני הכול. כל מתקני הספורט שלנו עומדים בתנאים המחמירים ביותר בהתאם לתו התקן הנדרש (תקן 1497 מתקני כושר במרחבים ציבוריים) לעומת זאת מתקנים אשר מיובאים מחו"ל, עליהם הפיקוח מינימלי ואף לא קיים. ולכן פוטנציאל התקלות שאתם עלולים להיתקל בהם גדול יותר. בנוסף מאחר ומתקנים אלו פועלים ללא השגחת מפעיל יש חשיבות גדולה שהם יהיו בטיחותיים יותר.

אם גם אתם רוצים להביא את השינוי למקום מגוריכם, וליצור עתיד בריא וטוב יותר עבור הקהילה שלכם, חברתינו תשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי ולהתאים לכם את המתקני הספורט שיובילו אתכם לאורך חיים בריא ומאוזן!

באתר של פיברן המומחים בייצור והתקנה של גני שעשועים  תמצאו מגוון רחב של מוצרים וביניהם: מתקני כושר לפארקים , מתקנים לכלבים, ריהוט רחוב וביניהם: ספסלי רחוב , שולחנות קק"ל , אשפתונים לרחוב  ועוד  . לפרטים ולמידע אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 09-8614960.

תפריט
0
    0
    סל הצעות מחיר
    אין מוצרים חזרה לאתר להמשך
    Call Now Buttonחייגו אלינו