מתוכנן ומיוצר בדיוק בשבילכם

האידיאולוגיה של פיברן גורסת שהכל מתחיל בתכנון. לא סתם תכנון כי אם תכנון מדויק, מוקפד ומותאם לקהל היעד. זו הסיבה שכדי לספק מענה לצרכי לקוחותינו אנחנו בראש ובראשונה בודקים מה הם אוהבים , ורק אחר כך מתכננים. בשנים האחרונות חברנו לצוות מעצבים ומתכננים מובילים בתחום והתוצאה פרויקטים יצירתיים וחדשניים, המשלבים בתוכם מצד אחד מתקנים לגני שעשועים ותיקים ומוכרים כגון מתקנים משולבים ממתכת, מתקנים משולבים מעץ, נדנדות, מתקני קפיץ, מגלשות ומתקנים חדשניים ומאתגרים יותר כמו,מתקנים לכלבים, מתקני אקסטרים , מתקני כושר לפארקים, מתקני ספורט ונופש פעיל ועוד. וזאת בהקשבה והתאמה לשטח ולצרכי הלקוח .

כחלק מהשירות ומענה לצרכים  אנו נותנים  את האפשרות להורדת קבצי אוטוקאד מאתר החברה הכוללים מרווחי בטיחות הנדרשים על פי תקן 1498.
כמן כן באפשרותנו לבצע העמדה של המתקנים המבוקשים על פי דרישה וצרכי הלקוח לאחר קבלת קבצי התוכניות .באתר של פיברן המומחים בייצור והתקנה של גני שעשועיםתמצאו מגוון רחב של מוצרים וביניהם: מתקני כושר לפארקים, מתקנים לכלבים, ריהוט רחובוביניהם: ספסלי רחוב  ספסלי רחוב, שולחנות קק"ל, אשפתונים לרחוב
לפרטים ולמידע אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני  09-8614960.

תכנון פארק ``מבוכים ודרקונים``

פרויקט מבוכים ודרקונים חברת פיברן מומחים למתקני משחק

מבוכים ודרקונים משחק שולחני שסחף אחריו מליוני שחקנים בעולם כולו. במשחק זה מגלם של משתתף דמות מעולם האגדות.
פיתוח הקונספציה לעיצוב הפארק מתבססת על המשחק המדובר מתוך התבוננות מערכתית בגן שהוא נגיש מצד אחד אך אינו נראה או מרגיש נגיש מצד שני .
וזאת כדי להפוך את המשחק בפארק לנגיש לכלל האוכלוסיות . כל שחקן משחק ברמה התואמת את יכולותיו מתוך מטרה להשתפר , מגבלות פיזיות אינן מהוות מגבלה למשחקים.

בתכנון הפארק שולבו מספר אלמנטים חשובים ומובילים:
חשיבה והבנת צרכיהם של ילדים בעלי מוגבלויות והשתלבותם בנוחות ובטבעיות במשחק, חדשנות ויצירתיות, וייחוד הפארק משאר הפארקים הקיימים כיום.

תכנון מתחם פארק ``זכרונות ילדות``

תכנון פארק ``הגן הקסום``

תפריט
0
    0
    סל הצעות מחיר
    אין מוצרים חזרה לאתר להמשך
    Call Now Buttonחייגו אלינו